donderdag 25 juni 2015

Even voorstellen

Hardlopen is iets wat iedereen kan! En wat steeds meer mensen ook vaker gaan doen. Hier zijn nu ook veel blogs over te vinden en veel artikelen over te lezen.
Mijn naam is Femke, ik ben nu 19 jaar en ik loop al hard vanaf mijn zesde. Ik ben hard gaan lopen, omdat mijn vader dat ook deed. Ik ben toen ook op atletiek gegaan bij AV Zaanland en hier ben ik eigenlijk nooit meer afgegaan. Ik train nu meestal 7 keer per week. Ik studeer aan de Johan Cruijff University (JCU), zodat ik mijn sport kan combineren met een studie. Dit is de studie sportmarketing.
In mijn junioren tijd (van 12 tot 18 jaar) heb ik dertien NK medailles gewonnen. Ik ben bijvoorbeeld tweede geworden bij de B junioren (16/17 jaar) bij de NK cross. Hier was ik erg trots op, omdat ik van crossen hou en dit een best groot deelnemers veld was.


Ik heb nog nooit een blog bijgehouden, maar het lijkt mij heel leuk om ander mensen enthousiast te maken om hard te lopen. Ik wil graag artikelen schrijven om iedereen aan te sporen om hard te lopen. Ik zal daarom tips geven hoe je moet beginnen met hardlopen, waarom hardlopen zo leuk is, wat je nodig hebt om te beginnen en andere leuke feitjes over lopen geven. Daarnaast zal ik vertellen over mijn eigen ervaringen in het hardlopen, over mijn trainingen, wedstrijden en alles wat er bij komt kijken. Daarnaast zal ik ook wat gaan schrijven over mijzelf, mijn studie en anders interesses zoals vakantie. Veel lees en hardloop plezier!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties, meningen en vragen zijn altijd welkom!